AMPA ROSELLA

Documento Adobe Acrobat [44.2 KB]
Menjador Escola Rosella- Ordre SEPA 2017[...]
Documento Adobe Acrobat [46.0 KB]

Per garantir que tot es desenvolupa correctament els membres d’aquesta comissió porten a terme una visita de tres hores al menjador dos cops durant el curs escolar. S’observa el servei que es dona des de cuina, supervisant la bona qualitat dels àpats així com la gestió del monitoratje, referent a les ràtios, l’atenció als nens i les activitats de lleure. Posteriorment es reuneixen amb els supervisors per valorar les conclusions i fer arribar els punts de millora.

El menjador el gestiona l'empresa            "Fundació Futur i Grup Senfo"

Coordinadora Menjador:

BEA  Telf: 656 833 588

Correu electrònic:                         menjadorrosella@mesmes.cat

Fundació Futur i Grup Senfo

Passatge Vía Trajana B, nº13

Telèfon 933021927

Codi Rosella per pagamet caixer automatic o online

Cal SEMPRE portar un dels comprovants conforme s'ha fet l'ingrés a la coordinadora de menjador de l'escola o enviar-lo per email

MENÚ mensual MENJADOR

Menú Juny 2017 Escola Rosella
ROSELLA juny .pdf